Shoppers en consumenten in beweging brengen

Wat mij beweegt

Gedragsverandering is een thema wat mij al mijn hele leven bezig houdt. Tijdens mijn studies International Business en Communication Science heb ik mij verder verdiept in de werking van consumenten-psychologie. Hoe overtuig je een consument of shopper zodat hij of zij jouw product kiest? Welke beïnvloedings-mechanismes kun je inzetten om shoppers te laten kopen? Dit zijn vragen die mij tot op de dag van vandaag fascineren en waar ik met veel enthousiasme aan werk.

Ervaring in een vogelvlucht

Na mijn studie ben ik gestart als marktonderzoeker. Immers, als je begrijpt wat consumenten drijft is het makkelijker om dit gedrag te beïnvloeden. Na ruim twee jaar begon ik aan mijn eerste brand manager rol bij KraftHeinz. Daarna volgen vele functies bij verschillende A-merken, waaronder Grolsch en Old Amsterdam. Ik heb zowel brand management als trade en shopper marketing ervaring. Mijn kennis ligt vooral in het retail kanaal.

Waar kan ik je mee helpen?

Ik kan je als marketing interim professional helpen bij het tijdelijk en/of projectmatig invullen van onderstaande rollen:

Heb je mijn expertise nodig? Neem dan contact met mij op